Moldovenii sunt politicosi numai atunci cand vine vorba de politica … Din păcate , asta este concluzia la care am ajuns nu demult . Acuş explic de ce .

Într-o zi m-am dus la o secretară ( n-am să spun că era secretara școlii pentru că am să fac o antireclamă școlii) pentru că îmi trebuia să scrie o adeverință . Mă apropii de ea și zic :

“Bun ziua , puteți să-mi semnați adeverința? ”

“Eu tot pot numai că nu sunt Dumnezeu ( cu un ton ușor ironizat , mai rece decât gheața ) , vino la pauza următoare ”

Am revenit la pauza următoare ,  și-i mai zic o dată de  adeverință . Ea îmi spune :

” Offf cât am de lucru chiar nu puteai să vii la pauza următoare ? ”

Eu am tăcut (îmi venea s-o bat cu capu’ de pereți și să rag la ea , oricât de sălbatică par acuma.Cum așa ?! Cu ce sunt vinovată eu că poate directoarea i-a strâmbat din nas ? Știu răspunsul ! Nu sunt șefa ei și nu-s nici ministru … că dacă eram … mă primea cu pâine și cu sare , încă îmi dădea și zahăr ca să nu-mi fie prea sărat …)

Altă situație : trebuia să mă duc la policlinică, anume  la registratură ca să-mi iau un certificat . O doctoriță și doamna care trebuia să mă “deservească” discutau despre tot ce vrei numai nu despre medicină …și eu stăteam și le priveam gândindu-mă oare când o să mă observe și pe mine care stăteam chiar în fața lor, am mai stat 10 minute și le-am admirat …. puteam să zac acolo că NO STRESS parcă nici nu eram acolo. După ce s-au săturat de vorbă ,doamna în cauză m-a luat în seamă … Ce să spun?

Dragi oameni de-al de ieștea , când am să ajung eu pe picioarele mele , să lucrez ca și voi , voi, atunci veți luneca ușor ,ușor spre pensie , cu alte cuvinte veți fi bătrâni și veți cere respect . De unde dracu’ vreți respect dacă nu știți cum să-l oferiți ? Cu ce sunt vinovată eu și alții care sunt în locul meu , că voi nu aveți chef ?

ADEVĂRUL DOARE :

