Nu sunt o fană înrăită când vine vorba de modă , chiar deloc și nu mă supără dacă unii mă pot considera demodată la capitolul acesta . Totuși îmi pasă ce port și cred că tot ce este la modă are un tolc anume , un sâmbure de rafinament .Așa credeam pân’azi. Mergeam prin școală și mi s-au oprit ochii în jos spre picioarele unei domnițe care purta o pereche de adidași roz cu… toc . Mi s-a părut caraghioasă ! Stăteam și mă gândeam : nici tu eleganță , nici tu confort … Care e pontu’? Eu chiar nu puteam înțelege … Ori zbori venind într-o pereche de adidași simțindu-te de parcă ai fi desculța – senzație care mie îmi place foarte mult … ori vii într-o pereche de pantofi de piele cu tocul înalt -să te doară picioarele de să nu mai poți scrâșni din dinți , dar în schimb îți arată  un picioruș de prințesă ….NU???

Dacă o haină sau o pereche de papuci stau bine pe tine , adică sunt ca turnate și te mai și simți comod în ele – eu zic că ele niciodată nu vor fi demodate oricât timp ar trece , important să nu fie uzate și tu să te simți în ele ca și cum ai fi fără . Deviza mea de fashion

Cam așa arătau numai că erau pantofi :

