1)O îndrăznit să aibă mai multe nume decât am eu

2)Este o persoană care depăşeşte realitatea

3)Sparge toate tiparele

4) Este exemplul viu că : Aparenţele inşeală amarnic de usturator 😛

5)  Este cea mai draguţă persoană “perversă” de pe pământ

6) Ador anecdotele sale , chiar dacă mă starui de multe ori cu toţi neuronii mei să le inţeleg şi tot nu înţeleg care-i Pontu ‘???? Unde tre s’mă râd ???

7) Scrie formidabil de bine

8 ) I trebuie mai mult curaj

9) Ea are nevoie de zâmbetul meu 🙂

10) Intotdeauna imi caută zâmbetul şi reuşeşte să-l găsească atunci când eu mi-l pierd

11) Atunci când spune : “ţîst” tre’ să te râzi , n-ai incotro 🙂

12) Mă bucur că a trecut prin viaţa mea

13)Ea este dovadă vie , că oamenii frumoşi EXISTĂ !!!

14)N-ai cum să n-o îndrăgeşti,  🙂

15)Dacă calci pe bec ap’ o indrăceşti , aşa că ai grijă 🙂

16)Îi doresc din toată inima tot binele din lume

17)Şi desigur , multă multă sănătate cât încape

18) LA MULŢI ANI , Veronika – peste 18 ani tot aşa s’te văd !!!!! 🙂

