Pentru început tre s-o prezint cumva … Eiiiii , eu de când mă ştiu o cunosc … Nici nu puteam sta copăcel încă , ea-mi spunea “LEALEA” pentru că era deam fata mare : putea merge cel putin 🙂 si din ceea ce imi povesteste mama stiu ca imi era atat de draga incat i-am rupt bantu’ cela rosu infocat din păr !!! De asta mi-e greu sa spun de cand o cunosc , pentru ca nu tin minte de cand o stiu .

E o romantica incurabila si de multe ori eu vin si-i stric toate povestile , o aduc fara sa vrea cu picioarele pe pamant , O PRINTESA ce sa mai ?!

Intotdeauna am admirat-o (precizez , nu am invidiat-o , am ADMIRAT-O – si, daca am ocazia acuma , declar sus si tare ca prietenia dintre femei chiar exista si nu e bazata doar pe intrecerile astea invidioase  : cine-i cea mai frumoasa ? sau chestii de astea cu care unele isi pierd timpul ) si continui s-o admir pentru ca este total diferita de mine : ea este mai gratioasa , mai gingasa si poate , mai sensibila …

Am invatat de la ea ca oricand pot – trebuie sa ajut fara  sa cer nimic in schimb 🙂

Ea este cea care nu priveste pe nimeni de sus si daca ar face-o ar fi doar ca sa intinda mana cuiva …

Ce-as schimba la ea ? Ar fi poate ceva , putin mai multa indrazneala n-ar strica si ea stie asta foarte bine , dar , daca ar fi mai indrazneata misterul ei s-ar topi cat ar clipi …

Daca as putea i-as oferi premiul Nobel pentru cea mai senină persoană din lume

La Mulţi Ani , Luminiţa noastră !!!!

Îţi doresc tot ce-ţi doreşti tu , prietena mea dragă !!!

La Mulţi Ani încă o dată !!!

Un cantec care mie imi place mult , este un cantec despre si pentru tine 🙂

fii fericita , draga mea

