Ce inseamna un cuvant ?Care ar fi definitia lui? Un cuvant este rezultatul impletirii gandurilor si sentimentelor umane. Daca am aduna toate cuvintele rostite de un om intr-o viata,nu am putea sa gasim o unitate de masura pentru a cantari aceasta comoara . Totusi , o comoara nu este formata din orice … O comoara contine cele mai valoroase lucruri . Așa că , fiecare din noi, ar avea comori de mărimi și conținut diferit .

Un cuvânt înseamnă de multe ori un hotar . Felul în care îl folosești poate crea , și tot așa ușor poate distruge .

Ce-ar fi dacă am spune în fiecare zi doar lucruri frumoase ? Cu mult efort pot să-mi închipui așa ceva . Ce s-ar întâmpla dacă nu am spune nimănui un cuvânt răutăcios măcar o zi ?

Încep să-mi imaginez . Poate aș zâmbi mai mult , mi-aș schimba privirea . I-aș stropi pe toți cu miere . Ei m-ar presăra cu zahăr . Pe cel mai mare dușman al meu l-aș lăuda și i-aș mulțumi pentru faptul că există . Aș avea atâta răbdare , nelimitată …

M-aș simți atât de bine !

Și într-un final , aș ajunge să cred tot ceea ce spun !

