Am auzit expresia asta azi de nu știu câte ori ! Nu sărbătoresc această zi , pentru că ziua iubirii e în fiecare zi și totuși azi nu e ziua iubirii , azi e ziua îndrăgostiților , este ziua numai și numai a lor . Și , totuși nu consider că pentru ei a trebuit să se inventeze o zi specială …

Nu accept faptul că azi ne iubim de nu mai putem unu’ fără altu’ , da’ de mâine totu’ e pe vechi : o începem de la început cu lucrurile care ne enervează și pe care le facem fiind conștienți că persoana de alături nu le suportă , insinuând că asta e un viciu de care nu putem scăpa .

Nu înțeleg cum vine asta ” Mamă , te felicit cu Valentin și Valentina !” chiar dacă mama nu se numește Valentina . Cine e îndrăgostit de mama sa ? Simte oare fluturași în stomac când o vede pe mama ?

Un om aproape străin îmi spune : “Cu sărbătoarea!” Eu am facut o față ironică și i-am răspuns : ” Mulțumesc , de asemenea ” Apreciez gestul , dar se felicită îndrăgostiții între ei , ce are el cu mine ?!

Nu vreau să par răutăcioasă și spun : ” UITAȚI DE AZI , IUBIȚI-VĂ MEREU !!! ”

 

