Nu , nu le-am cumpărat , dar nu contează asta ! Ceea ce contează este ca tu să nu le cumperi ! Îmi asum riscul să fac o antireclamă , dar o merită pe deplin … Vineri am mâncat vreo 4-5  și peste 5 minute simțeam cum îmi stau în gât , am luat un pahar cu apă și gâtul încă îmi era blocat .Aveau gust de anvelope aromate …

Astăzi mama a venit acasă și i-am spus : Voi cum vreți ,  dar eu, mai bine, mă abțin  . După ce le-a servit la ceai și a mai gustat din ele după ,

o aud pe mama (parafrazez) – am impresia că am  un culioc bâhlit în gât pe care vreau să-l scot cu mâna . De mâine pleacă la gunoi !

eu : Dacă mai mâncai încă vreo 2 te duceam la spital 😀

Ceea ce mă pune pe gânduri este ca SUNT IMPORTATE din Ucraina , de parcă Moldova n-are dulciuri …

IEFTIN , BUN ȘI MULT ÎN KILĂ – cât o să mai promovăm asta ?!

