Este o carte cu multă , muuuultă descriere . Și, chiar dacă este multă , ceea ce de fapt nu e prea important , este o descriere frumoasă și gingașă . Eu când citeam , mă gândeam : “Uite cât de sărac este vocabularul meu , uite câte sunt în jurul meu de văzut și de analizat , uite cum îmi zboară mie mintea acumaaa 😀 Mie care nu prea îmi place lirismul , (viața e plină de lirism dramatic ) , recunosc , aici m-a mișcat , așa un pic , macar cu vreo câțiva centimetri … nu mulți , că eu-s de piatră de multe ori , greu mă topesc .

Dacă la început mi s-a părut plictisitoare , pentru că era acțiune puțină , doar așa , pentru că stările sufletești rezultate din acțiuni să poată umple vreo 10 pagini de detalii  , atunci spre sfarsit când Catul Bogdan a primit prima scrisoare de la Lorelei – eu chiar nu o puteam lăsa din mâini !

Sfârșitul m-a dat gata , bănuiam eu de la început așa în colțul minții că ar fi putut fi un astfel de final , dar nu i-am dat voie minții să mă convinga de asta .

Mi-a placut caracterul lui Luli , pentru că mă regăseam în acțiunile ei , dacă aș fi fost în locul ei aș fi procedat la fel . Ce-i drept , deoarece nu stiam eu ce punea ea la cale așteptam cu maaare nerăbdare o păruiala dintre ea și Gabriela ( pentru că o merita din plin ) 😀

Pe Gabriela o văd egoistă … Aș putea s-o apar și să spun că dragostea orbește oamenii , însă ea își dădea fooaarte bine seama de ce și-a împlinit visul până la urmă . Oare lui Luli i-ar fi plăcut ce-a făcut ea ? Bine , nu numai ea , pentru că Tani al ei nu a fost nevinovat . De ce nu i-a arătat scrisorile lui inainte de a pleca cu cine altcineva decât inginerul ? Asta i-ar fi lamurit multe și ar fi fost mai fericit …

Ei bine , prea multă viață le dau eu acestor personaje inocente , dar , cred ca autorul asta a și urmărit . Consider că s-ar putea face un film bun pe seama cărții , însă n-ar fi ușor de realizat , pentru că această carte  nu vine ca un scenariu , trebuie modificată în așa fel încât să păstreze suspansul . Iar , din multă descriere nu prea faci suspans …

