Eu am o problemă mare cu oameni de-al de ieștea . De ce ? Cine sunt ei ? Ei sunt mulți . Toți vor să se afirme , indiferent cum , indiferent când – important este să o facă … Obișnuiesc să fie vinovați de apariția unor gânduri (de-ale  mele ) aspre  la adresa lor , dar nu aș putea vreodată să le spun ceva . Știu , par o lașă , dar nu vreau să fiu la nivelul lor , pentru că o observație din partea mea mea ar veni pentru ei ca un compliment , nu ca o insultă . Și de fapt nu vreau să-i insult . În plus , nu vreau să fiu certată cu toată lumea , dacă înțelegi ce vreau să spun .

Și cine sunt ei până la urmă ?  Mai des , sunt persoanele care stau pe site-urile de socializare mai toată ziua . Își manifestă din plin activitatea pe aceste site-uri . Dar , cred că își pierd timpul în zadar . Ce fac pe aceste site-uri ?

1) Încarcă poze peste poze …

Ok , deci până aici ce am eu cu ei ? Ai multe poze ? Treaba ta . Dar mie chiar nu-mi place când lumea încarcă 30 de fotografii izbitor de asemănătoare , ceva de genu “găsește diferența” . Pentru ce naiba le pui pe toate dacă   ești îmbrăcată în unele și aceleași haine , backgroundu e tot același în toate 20 de poze ,evenimentul e unul și același ,  ești numai tu în ele ? Probabil poziția diferită a corpului : culcată , sculată , crăcănată , îmbrățișată , cu mâna pe fund , cu mâna sub fund e cea care contează până la urmă … Dap cum ? Un posibil virtual boyfriend tre să te vadă în toate pozițiile , altfel nu-își va putea împlini fanteziile până la capăt .

2) Schimbă încontinuu (24 din 24) pozele de profil

De parcă n-ai fi frumoasă în toate . Mda , cred că în poza asta ochiul drept ți-a ieșit mai bine , dar în cealaltă ochiul stâng ? Ori este unica strategie  să  “defilezi” în fel de fel de haine în aceeași zi fără să ieși din casă și să te vadă toți

3) Își afișează disperat   iubirea în public sau virtual

în public :

Nu-mi place când un cuplu își dă toată silința să se sărute “pasional” (știi ce am eu în vedere) în locurile publice . Unii pot să creadă că ori oi fi eu prea pudică, ori mă dau prea educată , ori ” idee n-am cum e să iubești cu-adevărat ” . Ce să spun , dragostea adevărată nu cred că se măsoară în numărul de afișări indecente , ci prin  gesturile  frumoase . Eu cred că mult mai frumos este doar o ținere de mână sau braț la braț (întotdeauna mi-a plăcut simplitatea ) . De multe ori cei care țin cu orice preț să arate că se iubesc de nu mai pot , când rămân singuri se ceartă rău de la orice fleac .

virtual :

Uite aici am muuuult de zis . Oameni , voi mai aveți să-i intoxicați pe ceilalți cu statusurile voastre ? Pentru ce îmi trebuie mie să știu că tu te iubești cu ăla de 1 săptămână și jumătate , dacă peste 2 zile tot de pe statusul tău aflu că e prost , că s-a purtat ca un bădăran , că dacă ai putea l-ai omorî , că ți-a frânt inima, ești departe , te vreau lângă mine , vreau să te sărut , nu știu mai ce  … povești cu 9 nevești…

De ce nu ieși afară să strigi toate astea ?

Sau altceva , generalizări de felul : toți bărbații sunt la fel și nici femeile nu-s altfel .

4) Comentarii exagerate

Nu mă deranjează comentariile , pentru că pentru asta sunt făcute, ca să fie scrise . Dar , nu exagerat … De multe ori , lumea nu are curaj , ori se lingușește . Mulți fac rând să te comenteze . Ca mai apoi să-i comentezi și tu . Mda , cumătrism peste cumătrism . Ok , deci este și normal ca să ai bunul simț să-i scrii persoanei în cauză ceva drăguț . Ar fi mai bine dacă ți-ar spune asta pe viu , nu virtual . Dar , nici așa nu-i chiar atât de rău . Există o limită , pe care unii n-o văd, de exemplu : dorința bolnăvicioasă de a avea cât mai multe comentarii . Din această cauză , am avut multișoare cerințe de la niște persoane să le comentez statusurile , pozele . Cât de caraghioși pot fi unii ! Pe asta chiar n-am înțeles-o , pentru ce îmi ceri să te comentez , ca să te simți tu mai important ? Asta dă altă valoare unei persoane ? Colecția de comentarii virtuale ?

5) Vipmania

Mulți vor să se simtă VIP-uri . Dar nu înțeleg ce înseamnă asta . Chiar dacă trăiesc în confort , nu este de-ajuns . Pentru ei confortul deplin înseamnă doar branduri și asta vine de la dorința de a fi unic . Tind să creadă că dacă au o  haină de colecție care nimeni nu o are , așa sunt de neînlocuit . Și brand-ul nu este brand dacă nu este afișat și dacă nu are o concurență “sănătoasă” . De asemena , localurile cât mai scumpe și mai fițoase , dorința de a străluci superficial . Ce contează că atunci când deschizi gura , ies numai broaște râioase , important e că arăți aproape ca o păpușă gonflabilă !

Știu , de multe ori mi-am promis că nu mai stau deloc pe astfel de site-uri , dar îmi place să analizez tot și să observ tot ce se întâmplă în jurul meu , greșeala mea , dar din orice situație găsim ceva bun , de exemplu : pe unii care nu-i cunoșteam era de ajuns să văd pozele , comentariile care și le scrie , și prima impresie era gata !

LET’S MAKE THE WORLD A BETTER PLACE 😉

