Te-ai gândit vreodată cât de multe ori eviți să faci unele lucruri ? Eu am început să înțeleg în ultimul timp că fac asta de nenumărate ori fără să-mi dau seama … Și asta nu înseamnă că urăsc anumite ocupații…Adică , de asta nu reușesc să le îndeplinesc până la urmă .

Evit să scriu , chiar dacă am muuulte de spus . Gândurile mele sunt atât de haotice , îmi răsare un gând fericit și cel trist ajunge să-l vrăjească îmbrățișându-l . De multe ori cred că dacă le voi așterne undeva , nu vor zbura atât de repede , și astfel le voi putea controla mai ușor . Probabil ar trebui să scriu sute de tone de cuvinte , pentru ca într-o zi să fiu capabilă să nu ma gândesc la nimic . Și aici , cred că încep să greșesc , pentru că până la urmă acea zi va veni pentru fiecare , așa că nu trebuie să mă grăbesc … Citisem undeva că vom putea fi fericiți doar atunci când vom putea să ne controlam gândurile .  Teoria sună bine , dar practica …

Evit să-mi accept vârsta . Da , știu , cei care îmi cunosc vârsta se vor gândi că ceva nu-i în regulă cu mine . Nu , nu mă simt bătrână , nu asta am avut în vedere .  Pășesc zi de zi spre o viață tot mai matură și mai matură , și asta mă sperie un pic . Dacă îmi amintesc ce credeam eu că voi face , cum credeam eu că voi fi acum câțiva ani astazi, mă sperii și mai mult . Am așteptat puțin altceva de la mine . Și de la viitor aștept muulte , foarte muulte .

Vreau sa pot opri timpul , dacă totuși nu există timp , vreau să mă pot opri pe mine .

Ce n-aș da să mai pot încăpea pe palmele mamei !

http://www.youtube.com/watch?v=KWSiJb3D1i0

 

