Câteva zile în urmă am revenit din vacanță . Mini-vacanță cum i-am spus eu . Pentru mine aceste locuri sunt luxoase , poate cele mai luxoase pentru sufletul meu . Aici poți gusta din toate câte puțin . Te poți convinge că jungla încă există în tot sensul cuvântului și poți vedea că modernizarea poate deveni mereu mai bună .

De câte ori vin, am parte de cel mai proaspăt și curat aer din câte există . Din primele secunde îmi dau seama că nările mele sunt gata să plesnească , dacă n-o iau mai încet .

Aici mă pot scălda în iarbă de câte ori vreau eu , și nu mă interesează absolut deloc ce vor zice cei care se uită la mine .

Anume aici mi-am petrecut primii ani din viață și sper că tot aici îi voi petrece și pe ultimii . Fiecare colț de spațiu  îmi cerne multe amintiri în minte și parcă îmi șoptește că încă mai este loc de produs amintiri , se mai poate !

Aici am cunoscut cele mai dragi persoane pentru sufletul meu . Cerul , stelele și luna sunt ale mele doar aici . Numai aici apusul e cl mai frumos !

    Și cel mai tare mă bucur ca aici încă mai are cine să mă aștepte !

                              

