N-aș fi vrut să spun asta , nu mi-am dorit  niciodată să ajung la concluzia asta , dar , asta fac eu de obicei , recunosc fără ocolișuri .

Am să raportez tema asta la reportajul despre Gheorghe Grâu . Cred că toată lumea știe situația fără să mai repet . La PRO TV ziceau că e happy-end . Primul reportaj în care poti constata cu usurinta ca in tara asta totul e posibil : azi sa fii artist , maine – vagabond , a starnit foarte multe comentarii fel de fel . Unii ziceau că așa îi trebuie , alții , mai sensibili din fire , îl compătimeau și erau uluiți de halul în care a ajuns , alții o condamnau pe fiică-sa pentru că l-a lăsat baltă . Uite eu aici vreau să mă opresc !

De ce ? Pentru că eu o înțeleg . Mulți se mirau : oare cum a putut ea să procedeze astfel ? Cum ? dacă și taică-su a fost actor , și-a îngrijit-o și a moștenit talentul de la el ?

El a precizat faptul că a avut grijă de ea până la 3 ani și a lăsat-o . A recunoscut asta . Oare este ea obligată să-l îngrijească acum doar pentru faptul că îi este părinte ? Eu cred că nu ! Zic da , numai cei care nu știu cum e să trăiești într-un calvar zi de zi , din cauza părinților .

De ce ar trebui să-i pese de el , dacă el nici măcar nu a căutat-o ?

De ce copiilor de mici li se insfulă faptul că trebuie să-ți iubești părinții pentru că ți-au dat viață ? De ce trebuie să le fii dator dacă te-au trădat ? Oare tu le-ai cerut lor viața asta ? Tu i-ai impus să te creeze ? Ei te-au întrebat pe tine dacă vrei să te arunci în lumea asta ? Oare dacă ai fi avut posibilitatea de a-i alege , i-ai fi ales ?

Greșit , total greșit !

Atunci când priveam respectiva știre îmi aminteam de situația mea . Ce-aș fi făcut eu dacă eram în locul ei ? Aș fi făcut exact la fel , și nu mi-ar fi părut rău nici pentru o clipă .

Atunci când unul din părinții tăi este doar un simplu donator de spermă ,  încearcă să te umilească cum poate el mai bine doar pentru simplu fapt că respiri și îi încurci . Atunci când încearcă să îți demonstreze în fiecare zi că existența ta este o greșeală și dacă legea i-ar permite te-ar ucide cu conștiința curată , crede-mă , n-am cum să gândesc altfel .

Dar , în fine , nu asta am vrut să spun eu . Nu uita că ești foarte norocos (oasă) , dacă ambii tăi părinți , țin la tine .  Uite în cazul ăsta trebuie să-i iubești neapărat !!!

