Am învățat că înainte să ceri , trebuie să te mulțumești cu ce ai , numai așa poți să mai ai …

Am învățat că omul care nu iubește pe nimeni alege moartea …

Am învățat că timpul este un zid de plumb atunci când aștepți …

Am învățat că atunci când nu mai ai ce să aștepți, îți grăbești sfârșitul …

Am învățat că atunci când ierți , îți smulgi un ciob de sticlă din inimă …

Am învățat că orice-aș face nu-mi voi depăși niciodată frica de a pierde …

Am învățat că nimic nu e întâmplător …

Am învățat că universul e-un prieten bun cu inconștientul meu …

Am învățat că îngerii păzitori nu există , sunt doar o invenție pentru cei slabi de fire …

Am învățat că nimănui nu-i pasă atâta timp cât nu-l atinge …

Am învățat că gândurile mele nu încălzesc pe nimeni …

Am învățat că nimeni nu-și va aminti de mine pentru gândurile mele secrete …

Am învățat că lupta asta zbuciumată nu mai are rost …

Am învățat să nu iau în seamă niște ecouri , ci să merg înainte cu capul plecat sau ridicat …

Am învățat că cei care au o soartă grea , nu sunt mai puternici decât ceilalți , ei pur și simplu n-au  de-ales …

Am încercat să învăț să mă bucur pentru cel de lângă mine …

Am încercat să învăț să mă obișnuiesc cu felul meu de a fi și am înțeles că sunt prea multe feluri iluzorii …

Am învățat că nimic nu-mi aduce mai multă bucurie pe lumea asta , decât ochii care se bucură când mă privesc …

