Tags

, , , ,

Sunt o fană pasivă când vine vorba de Eurovision , nu sar și nu sunt înnebunită după concursul acesta , însă de câțiva ani buni urmăresc cu interes tot ceea ce se petrece în cadrul concursului .

Anul acesta am avut ocazia să-i urmăresc live pe concurenții MoldoVision-ului și mi-am făcut impresii diferite despre acest concurs .

Am înțeles că ceea ce se vede la televizor este o magie improvizată . În realitate lucrurile stau altfel .

Să fii spectator Moldovision pentru mine a însemnat la început entuziasm , iar la sfârșit : teroare .

Eu nu înțeleg care om normal la cap urlă la tine la propriu pentru faptul că tu nu țipi ? Păi , noi de asta am avut parte .

Mi-a plăcut repeziciunea cu care organizatorii mutau obiectele de pe scenă, trebuiau să reușească într-un minut să ducă și s-aducă instrumente și tot de ce aveau nevoie artiștii noștri , erau ca niște furnicuțe grăbite 😀

Scena era într-atât de mică încât interpreții noștri se împiedicau unii de alții (cei care plecau de cei care veneau ) la sfârșitul fiecărei piese interpretate .

Criza de dansatori ajungea până la ridicol , uneori aveai impresia că dansatorii de fapt nici n-au plecat de pe scenă vreodată 😀

Criza-i criză , dar să ajungi până la asta că prezentatoarele se aranjau una pe alta pe scenă ? Păi unde erau cei responsabili de ”strălucirea ” prezentatoarelor ?
Și n-am înțeles care-i pontul să ai o pereche de pantofi cu tocuri de 25-30 cm și să te împiedici de rochie ? Chiar era atât de greu să o scurtezi ? Probabil erau împrumutate 😀

Recunosc că e greu să alegi din piesele participante , dar cred că se putea de ales altceva . Am rămas uimită de faptul că mulți străini au privit finala online pe site-ul oficial eurovision.tv și comentariile sunt destul de acide , nu prea avem șanse să admirăm drapelul nostru la 26 mai , dar nu vreau să prezic nimic , se poate întâmpla orice .

Atâta publicitate nu s-a difuzat nici la selecția națională din Germania și să fii pe scenă s-aștepți vreo 10 minute ca să-ți vină și ție rândul ,  mi s-a părut de-a dreptul chinuitor . Dar ce să mai zic de spectatorii care stăteau în picioare ?

Focurile care aduceau spectaculozitate îmi provocau frica , pentru că eram în față , erau stârnite pe neașteptate și credeam că ajung cheală acasă 😀

Unii artiști au depus cel mai mult efort la machiaj , nu pe scenă . Femeia de serviciu și-a făcut munca mult mai bine decât câțiva din cei 21 . Și ăștia n-au fost neapărat cei care n-au fost votați . Paralela 47 de exemplu a ars tot , ei au avut cea mai bună interacțiune cu publicul 🙂

Dacă unii concurenți ar fi lăsat cumătrismul și expunerea podoabelor familiale deoparte , ar fi avut mult mai mult succes .

De ce spun că a fost o teroare ? Pentru că pe deoparte organizarea a fost proastă . Pe ecranul mare și rotumd care era o nuotate pentru ediția din anul acesta : era difuzată doar publicitate și anumite imagini postate în timpul pieselor .

Dacă aveai nenorocul să stai mai în spate , nu aveai acces la imagini din camera verde pentru că ecranele care difuzau imaginile respective erau situate jos în colțurile scenei , ceea ce înseamnă că puteau vedea aceste imagini doar cei care se aflau în față . De ce nu se difuzau imaginile date pe ecranul rotund , dacă tot i s-a făcut atâta reclamă , ca să poată vedea toți ?

Ceea ce pe mine m-a dat gata este faptul că atunci când doreai să pleci , nu aveai voie , trebuia să fii obligat să rămâi acolo până la final , adică să stai acolo până la 23:00 . Eu mă simțeam ca o prizonieră la sfârșit . Unde s-a mai văzut așa ceva ?

