Tags

, , ,

Când eram în clasa a IX-a (cu vreo 5 ani în urmă) la lecția de engleză trecusem un modul nou care se referea la publicitate. Profesoara ne-a dat un exercițiu interesant să facem acasă. Trebuia să facem publicitate la un produs care credem noi că lumea îl va cumpăra.

La început mă enerva exercițiul ăsta, pentru că nu-mi venea nimic în cap. Ulterior m-am gândit să apelez la viitoarea mea profesie, încă de pe atunci eram cu capul în nori, visam la jurnalism… Fără ca să stau mult pe gânduri mi-am ales să fac publicitate la o revistă, la revista mea! Deși ideea era de o emisune, o altfel de emisune, eu am transpus-o în revistă pentru că n-aveam cum să o prezint la lecție. Așadar revista urma să fie una despre oameni simpli, oameni talentați, vroiam să sparg tiparele de atunci… Cu ce este mai rea o mătușă care împletește niște minunății cu mâinile decât  Angelina Jolie sau una care vrea să devină ca ea? Am vrut să fac din oameni frumoși – oameni celebri!

Când am prezentat revista (prima pagină a ei), nu am luat 10, dar profesoara a rămas încântată de idee. Peste câțiva ani auzisem de nebunia frumoasă iscată de britanici cu ”Britain’s got talent” şi ulterior am urmărit varianta ruşilor şi românilor.

Acum studiez jurnalismul și ieri am debutat în presa scrisă. Am scris despre un OM care m-a încântat pur și simplu, un om de la care am învățat că trebuie să faci ceea ce-ți place indiferent de obstacole, fără ca să te plângi de condiții și să cauți nod în papură, un om care te încarcă cu atâta energie pozitivă, încât n-ai cum să nu revii 🙂

M-am convins încă o dată că limba nu poate fi o barieră atunci când vrei să faci un lucru frumos, el vorbește doar în rusă și nu prea înțelege româna, iar pentru mine limba rusă încă este o barieră 😀

De-abia azi mi-am dat seama că o parte din visul meu s-a împlinit! Și nu, nu vreau să cred că sunt înfrântă…

Mai jos este linkul spre articolul meu din Jurnal de Chișinău și am postat fotografii care din anumite motive nu au apărut în ziar 🙂

Moșul care cântă și te-ncântă 🙂

Moș Victor și ocarina-berbecuț


Vestitele mere 🙂

Și eu am primit Mărul, și eu am spus ”cheese” 🙂

