Tags

, ,

De la o bună bucată de vreme mă tot întreb: dar noi cum naiba am ajuns așa? cum am ajuns atât de ignoranți?

De ce tot așteptăm să ne cadă din pod și dacă cineva propune ceva, refuzăm din start fără  să ne gândim la rezultatul propunerii?

Cunosc prea mulți oameni în societatea noastră, pe unii îi am de prieteni( dar se cam tot desprinde câte o verigă din prietenia asta…) care nu fac nimic, se fac că își văd de viața lor, că au problemele lor și nu au timp…
Nu ai timp? Fă-ți!!!
Oare ce te costă să renunți la rutină pentru a revedea pentru câteva clipe un om care a lăsat urme frumoase în viața ta odată ?! OK, sau cel puțin măcar nu lăsa totul baltă pentru mai târziu, tăcând și chiar atunci când s-ar putea să ai acel prețios timp!
Ulterior, ușor, ușor apar probleme… Și unde crezi că vei căuta alinare? Exact, la oamenii pe care continui să-i ignori. Dar, SURPRIZĂ! s-ar putea și ei să fie ocupați și  să nu te asculte. Și atunci vei simți gustul amar al singurătății cu care vei aluneca spre depresie dând vina în stânga și-n dreapta pe anturajul nefavorabil.

Astăzi mi-am epuizat entuziasmul de a veni cu inițiative… De parcă doar mie îmi trebuie ceva de la cineva.

DE AZI ÎNCOLO AM SĂ MĂ PORT CA O OGLINDĂ!

 

