Tags

, ,

BublikEu de când mă țin minte pe mine, mi-am dorit întotdeauna să pot jongla frumos cu cuvintele.

 Am simțit că ăsta e destinul meu.

 Dar uite că de fiecare dată când vreau să vorbesc despre un om  drag sufletului meu, mă apucă o emoție din asta surdă care îmi  fură cuvintele.

Așa că risc să nu fiu originală, poate chiar perversă, dar am să    vorbesc despre ea: despre fata care mănâncă, se roagă și  iubește.

Ana este o fată cu borta maaare. Da, da! Nu e ceea la  ce te  gândești. Ei îi place să mănânce mult și bine, dar pe ea nu  se  pune absolut nimic. Uite pentru asta eu o invidiez frumos, ea    știe cum. Din cauza asta a căpătat și o poreclă simpatică: Bublik  (Covrigel).

Când eram în clasa a X-a, Ana mi-a demonstrat puterea reală a  rugăciunii.

Aveam un profesor de matematică… dac-ar fi să fiu foarte      blândă, aș spune că era crunt. Când i-a strigat numele să o  treacă la tablă, primul lucru pe care l-a făcut ea a fost: semnul  crucii. Și, nici nu a reușit bine să ajungă până la tablă că a și  sunat la recreație 😀

Ana iubește! Pentru că atunci când arăți ca un soare și stropești în jur cu energie pozitivă, nu ai cum să nu iubești!

Eu o admir pentru că are un fel uimitor de a se adapta și de a se descurca foarte bine în orice situație. Și, ar mai fi multe bune de spus , dar am zis mai devreme, emoțiile astea strică tot…

Eu sunt fericită că o cunosc și mă mândresc cu ea. Pentru că peste puțin timp, datorită ei, oamenii noștri vor avea un psihic mai sănătos.

La Mulți Ani, Bublik!

Fie ca norii să nu se atingă de tine, și chiar dacă o vor face, să fie doar pentru a-ți dărui un curcubeu!

p.s.: Și pentru că îmi plac toate sunetele care răsar din mâinile lui, te-am prefăcut mental într-o melodie, ca să te port cu mine mereu 🙂

