Azi m-a apucat o nostalgie cred că din cauza răcorii de seară, stelelor, a lunii dar și pentru că greierii ăștia insistenți mă mint. Mă ademenesc cu melodii dulci, sperând să mă convingă că n-or să plece și n-or să ia vara cu ei. Dar nu prea au pe cine, pentru că eu cam sunt Realitatea în picioare 😀

Și din toată nostalgia mea, acum în miez de noapte, am hotărât să călătoresc. Eu sunt o excursomană, deși nu am multe locuri vizitate în colecția mea de impresii. Dar uite că mai există o modalitate ieftină și mereu la îndemână de a călători: CĂRȚILE.

Dac-ar fi să mă pot transforma în viața asta într-un personaj de carte acela ar fi Anda Andaluza din ”Scrisoare de dragoste”. Dacă aș cunoaște-o în realitate ar devini pentru mine guru de comportament și atitudine. Nu mi-ar fi prea greu pentru că m-am regăsit în acțiunile ei. Ea este un exemplu de feminitate, putere și istețime pentru toate femeile de azi. Pe ea o văd femeia perfectă și mult aș vrea să fiu EA 🙂

Dac-ar fi să aleg un peisaj din cărți pe care să-l trăiesc veșnic, acela ar fi unul din cartea ”Lorelei”. Eu când spun ”Lorelei” mă gândesc la dragoste învăluită în parfum de tei. Serile pe băncile din cartea asta m-au făcut să iubesc parfumul de tei și mai mult.

Și dac-ar fi să aleg un scenariu dintr-o carte pentru viața mea, cred că ar fi ”Adam și Eva”, cu toate că are finalul pe care-l are. Eu nu prea înțeleg oamenii care citesc o carte pentru ca să-i vadă finalul, pentru că încerc să extrag esența fiecărui cuvânt. Și ce-ar fi mai frumos decât să-ți trăiești dragostea în toate vremurile posibile?

