Tags

, ,

– Cine ești?

– Cine vrei tu să fiu.

– Ce cauți aici?

– O știi doar tu. M-ai chemat.

– Înseamnă că am nevoie de tine. Ai fost aici tot timpul?

– De câte ori ai acceptat prezența mea, am fost.

– Ești un sclav?

-Ai vrea să fiu.

– Eu n-am spus asta. Chiar nu te cred. Unde ai fost până acum?

– Unde ai vrut tu să fiu.

– Nu poți să-mi dai așa răspuns. Ăsta nu e răspuns. Îți bați joc de mine? Ai venit numai atunci când mi-a fost mai bine. Când am zâmbit și mi-am zis că o să trec peste toate. Dar nu a fost așa. Tu știi câte lacrimi au născut gândurile mele? Tu ai habar prin ce chinuri am trecut? De ce ai venit tocmai acum?

– Am venit când ai vrut tu să vin.

– Și iar glumești. Glumești acum când eu sunt o torță. Ard ca să te conving să nu mai pleci de lângă mine. Nu mă descurc fără tine. Am vrut să mor de atâtea ori! Prin ce infern am trecut… De ce m-ai lăsat acolo? Cu ce-am greșit?

– Am fost întotdeauna unde ai vrut tu să fiu. Te duceam în brațe.

