Da , uneori ajung spontan la concluzia asta. Noi chiar avem noroc, poate e chior el, nu l-am trimis la oftalmolog încă, și nici nu am de gând s-o fac. După felul cum se poartă unii, noi chiar avem noroc.

De ce tot repet întruna asta ?

1) Pentru că încă mai sunt oameni cu inimă mare în țara asta. Unii își pedepsesc bunătatea asta și o ascund în cele mai îndepărtate colțuri ale inimii , pentru alții în genere e ca o piatră prețioasă care poate fi găsită doar în povești.

2) Pentru că avem o natură frumoasă în orice perioadă a anului . Viile , pădurile ,râurile , răsăritul și apusul sunt toate ale noastre . Cât aș vrea să le pot cuprinde pe toate odată !

3) Pentru că tradițiile și obiceiurile noastre străvechi sunt cele mai interesante și eu chiar vreau să le păstrăm , de ce le-am înlocuit ? de ce le-am uitat ? de ce ne-am globalizat ? de ce continuăm să abuzăm de unele din ele ? Cât aș vrea să trăiesc poveștile lui Creangă !

4)Pentru că vorbim cea mai cristalină limbă care cuprinde întreaga Europă , pentru că nu trebuie să învățăm 1000 de hieroglife pentru a o cunoaște , pentru că așa cum o vorbim așa o și scriem , pentru că oricine poate fi capabil să o învețe 🙂

5)Pentru că avem cel mai fertil pământ care ne permite să creștem orice , restul depinde de noi . Și datorită Măriei Sale , ne-am putea permite să mâncăm orice. 

6) Pentru că oamenii care chiar muncesc sunt pe cale de dispariție , dar e un noroc , încă mai sunt!

7) Pentru că suntem situați în miezul Europei și nu în cel al Africii. 

8)  Pentru că știm cum e să ne gâdile roua dimineața , pentru că știm cum e să nu vrei să cobori din copacul cu cireșe , pentru că știm cum e să ne scăldăm în frunze colorate , pentru că știm cum e să ne ploaie în păr cu flori de măr , pentru că noi chiar știm cum e să ne trezim cu fața în omăt 😀

9) Pentru că aici s-au născut și OAMENI MARI 

Avem atâta noroc , cât nu putem duce , și unii ce fac ? Exact ! Fug de el cât mai departe , și oricum în inimă dorul tot dor rămâne …

P.S. : Și care ar fi al 10-lea motiv ? Îmi spui ? Încă te aștept …